Regulamin

Gospodarze zapewniają profesjonalną i uprzejmą obsługę, warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, zachowania tajemnicy informacji o gościach oraz sprawność urządzeń technicznych.

Gospodarze zapewniają bezzwłoczną rekcję na zastrzeżenia, usunięcie usterek technicznych, czy porządkowych w razie możliwości

Wszelkiego rodzaju uwagi, sugestie prosimy zgłaszać gospodarzom w recepcji.

Reklamacje składane w dniu wyjazdu lub po nie będą rozpatrywane.

1. RECEPCJA

W recepcji gospodarze nie przebywają stale, ale kontakt z gospodarzami możliwy jest o każdej porze (w razie potrzeby).

Gospodarze mieszkają w tym samym budynku. Można kontaktować się poprzez

  • Kontakt telefoniczny pod numerem 661 920 308
  • Dzwonek znajdujący się w recepcji lub przy drzwiach wejściowych do recepcji

2. DOBA HOTELOWA

Zaczyna się od godziny 16:00 od obiadokolacji, a kończy się o 11:00 po śniadaniu w dniu wyjazdu.

3. POSIŁKI

Posiłki podawane są w jadalni

  • śniadanie w godz. 8:00 – 10.00
  • obiadokolacja w godz. 15:00 - 17:00

Prosimy o nie wynoszenie jedzenia i naczyń z jadalni.

Istnieje możliwość zamówienia prowiantu za dodatkową opłatą.

4. ZAKWATEROWANIE

4.1.Po zakwaterowaniu w dniu przyjazdu prosimy Państwa o zgłoszenie się do recepcji w celu dopełnienia obowiązków meldunkowych oraz uregulowania należności za pobyt (wystawiamy fakturę Vat) i opłatę klimatyczną. Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe okazując aktualny dokument tożsamości wraz z fotografią.

4.2. Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek nie przyjazdu, późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji nie powoduje obniżenia płatności za zarezerwowaną usługę.

5. KORZYSTANIE Z POKOI

Każdy z Gości otrzymuje klucz do pokoju oraz kartę do drzwi wejściowych głównych. Prosimy o zamykanie za sobą oraz nie przekazywanie osobom postronnym. Prosimy o zamykanie swoich pokoi.

W momencie, gdy otrzymują Państwo od nas klucz od pokoju stajecie się gospodarzami tego pokoju.

Prosimy o zachowanie porządku.

Nie świadczymy usług typowych dla Hoteli: wyrzucanie śmieci, sprzątanie, wymiana ręczników, pościeli. Istnieje możliwość takich usług, ale trzeba traktować je jako dodatkowe, w miarę naszych możliwości i za dodatkową opłatą.

Osoby odwiedzające, mogą przebywać do godz. 22:00, po uprzednim powiadomieniu gospodarzy.

6. CISZA NOCNA od 22:00 do 6:00

7. W DOMU OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA

8.KORZYSTANIE ZE ŚWIETLICY

Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Prosimy o nie pozostawianie dzieci bez opieki. Gospodarz może odmówić świadczenia dalszych usług w przypadku złego zachowania, zakłócania pobytu innym gościom.

Świetlice umożliwiają zorganizowanie imprez w gronie znajomych, rodziny przebywających na wypoczynek w naszym domu. Prosimy o zgłaszanie tego gospodarzom.

W trosce o innych gości przebywanie w świetlicy na pierwszym piętrze (tam, gdzie bilard), możliwe tylko do godz. 22.00

Z uwagi na komfort wypoczynku innych gości przybywających w obiekcie, uprasza się o niezbyt głośne zachowywanie się.

Prosimy o pozostawienie porządku w świetlicy, aneksach, wraz z umyciem naczyń po sobie.

Na świetlicy dzieci przebywają z opiekunami.

Bilard tylko dla osób dorosłych - bezpłatny

9. PROSIMY O ZACHOWANIE PORZĄDKU

  • W obiekcie zabronione jest chodzenie w butach narciarskich i wnoszenie nart do pokoi.
  • Zakaz wprowadzenia zwierząt na świetlicę i stołówkę.

10. NARCIARNIA

Należy przechowywać sprzęt oraz buty w miejscu do tego przeznaczonym(narciarnia obok recepcji).

Istnieje możliwość zostawienia innych rzeczy takich jak: wózek, sanki.

11. BEZPIECZEŃSTWO

Dla bezpieczeństwa państwa pobytu obiekt jest chroniony i monitorowany. Jednak obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w pokojach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.

Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa przeciwpożarowe w pokojach zabronione jest używanie grzałek, grzejników, żelazek, urządzeń gazowych i innych podobnych urządzeń elektrycznych n stanowiących stałego wyposażenia pokoju (za wyjątkiem suszarek do włosów, maszynek do golenia i zasilaczy RTV oraz komputerowych).

12. USZKODZENIA I ZNISZCZENIA

Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w domu, powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go gości. W przypadku zagubienia kluczy, koszt dorobienia kompletu wynosi 50zł.

Gość powinien zawiadomić właściciela pensjonatu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Prosimy o nie dokonywanie napraw we własnym zakresie.

Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu, a także może żądać natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.

13. PARKING

Parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony

Trwa ładowanie strony...